20100505...

Nu var det ett tag sen sist...I torsdags så begravdes min lilla mormor, det var jobbigt men väldigt fint, det är ju alltid jobbigt att ta farväl å sen så var det väldigt jobbigt å se barnen så ledsna men dom ångra inte att dom var med och det känns ju skönt...under fikat var det väldigt fint och avslappnat så det blev ett fint avslut.
Nu till nått lite roligare och det är att i måndags så for Isabelle & Frida till Rom på klassresa och det har dom verkligen sett fram emot, dom verkar ha det jättebra där ialf, får väl höra mer imorgonkväll när dom kommer hem...tiden går så fort tyckte att dom nyss for men det är skönt å få hem dom igen, tycker jag men säkert inte dom :D...
Nä, nu måste jag ta å krypa ner i sängen så jag är pigg å alert imorrn.

Gonatt alla mina kära <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0