20100207...

Ska väl tänka på att gå å lägga mig snart men jag kommer inte längre en till tanken verkar det som...för tillfället är det inte skönt att gå å lägga sig för det är då som alla tankar kommer, på dagarna kan man få dom att försvinna men inte när man ska sova...men jag kan ju inte sitta uppe dygnet runt, det får bli tv:en tills ögonen bara faller ihop...
Igår fyllde Frida 16 år, Grattiskram till dig :)...försår inte vart tiden tar vägen, tjejerna blir 16 å André blir 20...kan ni fatta för det gör inte jag :P
Och idag har vi varit å firat min syster Emelie som blev 23 år i onsdags, Grattiskram till dig :)...en massa gott fika blev det där då som vanligt när min kära mor har varit i bakartagen ;)...
Ja, vad ska man göra imorn då, nu när man är arbetslös igen...fan, vad jag hatar att gå hemma igen, det är så jäkla trist men men det är bara att rycka upp sig, jag får gå ut å gå en jäkla massa så jag får dagarna att gå å göra av med lite rastlöshet och få ny energi...
Nä, nu ska jag se "Brottskod försvunnen" å förhoppningsvis kanske somna till det...

Gonatt alla nära & kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0