Grattis på din födelsedag min älskade dotter<3<3<3...

Ja, det var ju i lördags som min kära dotter Isabelle fyllde 16 år men har inte hunnit med något inlägg förrän nu...förlåt ;)...Ett stort Grattis älskade dotter <3<3<3
Firade henne i söndags för på lördag ville hon tillbringa med sin pojkvän Emil eftersom dom firade 6 månader då...Grattis på er gullungar ;))
Men på söndag blev det firande som sagt med kycklilnggryta & tårta & en massa paket som jag tror tösen blev nöjd med :D
När Isabelle ändå skulle vara med Emil på lördagen så gick vi på Open Trott på Bergsåker då, men det gick inget vidare i år och sjuk blev jag efter att stått ute i blåst i fem timmar oxå :S...feber & gymt ont i halsen men börjar bli lite bättre nu ialf och tur är väl det för till helgen ska vi hjälpa våra kära vänner Kicki & Peter att flytta, dom ska ju nästan bli grannar med oss...jätteskojigt tycker jag :D
Pelle & jag var iväg inågra dagar i förra veckan och gjorde ett besök på Ullared, var ganska bra, fanns både bra grejor och en massa skit oxå men några fynd gjorde vi ialf ;))
Nu ska jag ta en kopp kaffe och krypa upp i soffan och kolla lite tv:e


Hörs snart igen skulle jag tro....kramar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0