Det här inlägget tillägnar jag min lilla mormor...

Onsdag den 14/4-10 så dog min lilla mormor <3 :(...alltgick så fort och hon somnade bara in, som tur var så hann min mamma & min syster in till mormor alldelaes innan hon slöt sina ögon för gott, jag han tyvärr inte upp men for dit sedan och vi satt där inne hos henne i en timme ungefär så jag fick säga hej då till henne och det var fint <3
Jag vet att hon har det bra nu för hon hade det fruktansvärt med värk och en massa annat nu på slutet och hon ville absolut inte in på något hem, hon var en bestämd dam min mormor så hon fick ju som hon ville ;)
Den 27/3-10 så fyllde hon 83 år och det hon önskade sig då var smörgåstårta som jag hade gjort och champagne & jordgubbar som mamma hade ordnat så vi var dit och fikade och hade en riktigt trevlig eftermiddag och det är jag glad för, det bara strålade om henne den dagen, det syntes att hon verkligen myste ;)

Sov Gott min älskade mormor, jag vet att du har fått frid nu <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0