20100407...

Nu var det verkligen länge sen jag var här :)...men fan vad negativ jag var sist jag skrev, det var inte så kul just då men ändå, kan inte vart kul å läsa den :P..
Ja, jag har ju börjat jobba igen, var hemma en månad sen var jag "back in the business" och det känns bara bra men måste säga att det är en hel del mer å göra nu kan jag lova, vissa dagar är förjävliga men tur som är så trivs jag så bra ;)...
Annars så knallar väl livet på som vanligt har väl inte hänt så mycket mer än jobb...hade en himla trevlig vinkväll för ett tag sen, har varit till Åland på 50 års fest och spenderade ett par dagar i fjälls i påsk så det är väl vad som hänt si så där...
Vet inte vad som är med mig just nu är så himla rastlös i kroppen, kan inte sitte å se på tv som jag tycker alldeles för mycket om egentligen men jag orkar inte göra nått heller, skulle behöva gå ut å gå lite men...ska det vara nödvändigt tro...jag tror att jag skulle behöva sova lite men livet är för kort för att sova bort å jag vet väl att sätter jag mig framför tv:en så är det väl just det jag gör...somnar :)..................
Ja, jag har verkligen skrivtorka oxå, det blir bara en massa svammel så jag tror att jag slutar nu för den här gången...

Till alla mina nära & kära så vill jag bara säga att jag älskar er av hela mitt hjärta <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0