Tisdag...

Igår var det en skitdag kan jag säga men det tar vi en annan gång :S...
I lördags var vi på 30 års fest och det var trevligt, god mat och trevligt sälskap och det är ju aldrig fel :)
På söndagen var jag med Kicki på Sättna och körde och det gick väldigt bra måste jag säga så om fortsättningen kunde gå lika bra så skulle jag var jäkligt nöjd...
Idag är det fotboll som står på programmet, Isabelle spelar säsongens sista match mot Stöde i Stöde ikväll så hoppas att dom bjuder på en vinst då för det skulle vara roligt som avslutning på den här omgången.
Imorgon är det jobb som gäller då ska jag tillbringa min dag uppe i Härnösand, ska bli kul å jobba och få nått annat å tänka på...
Sen på kvällen ska vi på middag då som Isabelle och Frida med klass har ordnat, ska bli himla kul :)...
Ska strax ta en tripp till Ica och inhandla lite middagsmat, tror det blir stuvade makaroner å korv idag...

Det var allt för den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0