Äntligen...

Idag har jag inte så mycket att skriva om förutom att JAG HAR KLARAT MITT MC-KORT IDAG :D:D:D....
Det känns så skönt att det är gjort så nu behöver jag inte känna att det hänger över mig ända fram till våren.
Få se om vi får igång våran racer så man får ta sig en tur innan snön å halkan kommer.
Just nu är det en varm dusch å soffan med en bra bok som gäller, känner mig helt slut efter alla nerver som varit på helspänn å att man varit ute i blåsten hela förmiddagen, men jag har ändock ett leende på läpparna :D...
Pratade med André för en stund sen å han hade varit på Lernia å träffat sin handläggare för första gången, han hade varit jättebra å André tycker att det är kul att det händer nått, jag hoppas av hela mitt hjärta att han hittar ett jobb som han kommer att trivas med, jag håller tummarna ;)...

Det var allt för den här gången, kram på er...

Kommentarer
Postat av: Lindiz

GRATTIS! Kram

2009-09-30 @ 18:40:32
URL: http://lindizh.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

Tac:)

2009-10-01 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0