090929...

Då var det en ny vecka då, och jag hoppas att det blir en bra vecka...
På fredag blev det fredagsmys med tacos och ett glas rött, el två...:P, Angelica sov här hos Isabelle så dom färgade hår och hade sig ;) och på lördag så var Kicki å Patrik här å åt lite paj och spelade kort, det var trevligt må jag säga å bäst var ju att Kicki å jag vann två omgångar, det hör ju inte till vanligheten :D...
Söndag blev det en tur till Huddik för att kolla in Dollar Store och Albert å Herbert men det blev bara några småsaker köpta, handukar, lite duschcreme å ja, sånna saker...för Isabelle å Frida blev det väl mest godis tror jag :P...
Idag har jag kört mc och varit på arbetsförmedlingen och imorgon så ska jag köra upp så vi får väl se om jag har ett mc-kort imorgon kväll då:D det skulle sitta fint så att jag slipper fortsätta till våren...

Kanske hörs imorgon, beror på vílket humör jag är på efter uppkörningen :D el :(...

Kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0