090919...

Då var det lördag då å på programmet för denna dag så är det 30 års fest som gäller, ute på Tynderö men men det är ju alltid kul å få gå på fest så :P...
Vad har hänt annars då...jo, Emma körde upp i torsdags å klarade sitt körkort...Jättestort Grattis från oss alla å en stor kram till dig ;)...
Isabelle har ju varit hemma större delen av veckan för förkylning även André är förkyld nu så det är ju inte så kul men tur är väl att det inte verkar vara nån svininfluensa iallafall...
Har kört rätt så mycket den här veckan för jag ska ju snart köra upp så nu måste det jäklar anamma sitta, värst är den där förbannade krypbanan men jag tycker ändå att fredagens körning blev väldigt bra så det finns ju hopp iallafall :D...
Till veckan så ska jag jobba en dag uppe i H-sand igen, ska bli kul det är ju ett tag sen nu.
På onsdagkväll är det trerätters middag som gäller, tjejerna har ordnat föräldramiddag med klassen, dom handlar, lagar å serverar själva så det ska bli jätte kul :)... 
Var på en sån middag med Andrés klass oxå när han gick i nian å det var jättelyckat å trevligt :)...
Nu ska jag gå å försöka hitta nått som jag kan ha på mig ikväll, vet inte riktigt vad garderoben har att erbjuda men det är väl som vanligt bara en massa gamla trsor :P...
Hoppas få se dig snart igen...

Ha en trevlig lördagkväll, för det ska jag ha ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0