090916...

Idag har det inte hänt så mycket, bara varit hemma å umgåtts med Isabelle som är hemma och är sjuk, förkyld å feber så vi har sett på film, läst och lyssnat på musik, en ganska skön dag måste jag säga :P...
Igår så klarade Emma sitt teoriprov, jätte kul...Stort Grattis till dig!...håller tummarna för resten också ;)...
Var å körde igår oxå, gick väl bättre å bättre men det är den där jäkla krypkörningen som är faan...men jag ger mig inte...:P
Måste komma iväg till Berga å få ner tältet å det sista som ska plockas undan, det är väl bara vi kvar snart som inte har gjort vinter skulle jag tro, vi är väldigt seg i år :D...
Nu ska jag gå å ta mig en kopp kaffe å se på idol med Isabelle å jag tror vi ser det i hennes rum ikväll för här på soffan ligger Pelle å sussar å snarkar, ovanligt?...nä :P...
Tänker på dig...

Kram...

Kommentarer
Postat av: Anki B

Vi har också tältet kvar, men imorgon åker det ner.

2009-09-17 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0