090914...

En ny vecka, en ny dag...härligt höstväder...jag tycker om hösten när det är så här fint och luften blir så frisk och härlig å mot kvällen blir det mörkt å mysigt så man kan tända lite ljus, då myser jag ;)...
Igår var vi och kollade på André när han hade match mot Lucksta å tyvärr så gick det inte så bra, sista matchen å allt men det är bara å ta nya tag...
Isabelle kom hem idag och har fortfarande besvär med sin nacke så jag får nog ringa vårdcentralen imorgon så får vi höra vad dom säger kan tänkas att hon behöver nån form av sjukgymnastik, för ont har hon ialf...
Körde mc idag å det gick väl så där men det blev bättre mot slutet så, ja vi får väl se...
Nu ska jag ta en lite promenad ner på affären å köpa kaffe så jag har till imorgonbitti annars så blir det ingen bra morgon :P...

Miss you...

Ha en skön kväll i höstmörkret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0