090908...

Idag har jag en mycket bättre dag än jag haft på några dar nu, drog på mig ett dundernackspärr i helgen...inte kul kan jag lova :S...det är ju så där när man inte vill inse sina begränsningar ibland...storstädade lägenheten och hade tvättstuga torsdag å fredag, flytthjälp på lördag och tömning av Berga på söndag så ja, är huvudet dumt får ju kroppen lida, det ligger nått i det ordspråket :P...
Ja och där blev det en snabbsammanfattning av helgen oxå då...måste ju säga att det är ett jättemysigt hus som Sandra och Jonas har flyttat till, där kommer dom nog å trivas kanonbra och för inte prata om Tuvis, hon verkade trivas som fisken i vattnet på direkten hon ;)...
Ikväll blir det fotboll igen då, Isabelle ska spela mot Söråker tror jag att det var, så då får vi hoppas på en vinst för sen är det bara en match kvar...André spelade i helgen oxå men jag var inte å kollade då för i lördags va det i Ånge å söndag i Fränsta så det blev så långt å åka eftersom vi hade en del annat inpplanerat oxå, men på söndag ska jag gå...
Sitter å lyssnar på en låt som Johanna lagt in på Facebook som heter Långa nätter men Melissa Horn, helt underbar låt ;)...
Nu ska jag kolla in lite på facebook å sen ja, hittar jag väl på nått...

Hade gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0