090902...

Då sitter man här igen då...eller idag så har jag väl suttit här mest hela tiden och inte gjort nått av det som jag skulle...men ibland är det skönt att ha en sån dag när man bara inte gör nånting men det räcker med en sen blir jag rastlös så imorgon kommer jag att ta i tu med sysslorna igen :)...
Igår så var jag och körde motorcykel igen och det gick så jäkla bra men jag var nervös som tusan innan jag började för Kicki hade bestämt att jag skulle köra en egen mc från körskolan, så det tog ca en halvtimme innan mina ben slutade att skaka...men hursom helst så gick det hur bra som helst, jag är riktigt imponerad av mig själv och då menar jag inte med att skryta utan att jag släppte på så många spärrar när jag tordes köra själv så där...var runt i Bredsand, Skönsmon, motorvägen till Birsta och tillbaka och det var helt underbart härligt...snacka om frihetskänsla...
Nu dröjer det ett tag till nästa gång för Kicki sticker ju till Turkiet idag så man sitter ju här och är lite avundsjuk på dom :)...men jag hoppas att dom får det bra...
Igår var Isabelle och piercade sig i naveln och förra ondagen så gjorde hon en i örat i den här lilla ploppen i mitten, om ni förstår vad jag menar, ialf så blev det hur snyggt som helst, finns bilder på hennes blogg, själv är jag ju värdelös på det där med bilder å sånt :D...

jag testade å jag kunde :D...det blev en på piercingen i örat ialf...snyggt va;)...
Ja, då kommer det väl att komma fler bilder nu när jag vet hur man gör...ja, nu ska vi se om den här är kvar när jag har publicerat oxå man vet ju aldrig den kanske försvinner på vägen:D...
Nu ska jag inte skriva mer för idag för jag ska strax börja med maten så den är klar när Pelle kommer så får vi se om vi kanske hittar på nått eller om det blir en myskväll i soffan...

Se you soon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0