Torsdag...

Idag hade jag bestämmt att jag bara skulle vara lat, sitta och läsa, sitta vid dator och såna saker men efter en stund så går det inte då måste dammtrasan fram men nu är det gjort så nu är det bara golven kvar men dom tar jag imornbitti så nu är det väl dugligt här hemma till på lördag då jag fyller år.
Först på lördag ska vi på dop, lilla Maxmillian ska döpas och sen då blir det middag med familjen här hemma på kvällen och då menar jag hela familjen för André å Emma kommer hem oxå och det känns så härligt att alla kommer att vara hemma;)...det är ju så nu med tre tonåringar i huset, dom har ju alltid nånting inplanerat nu för tiden, träningar, kompisa, fester you name it...men det är ju så det ska vara, det är bara å vänja sig:)...
Snart kommer Pelle hem så då blir det väl nån form av middag å sen blir det väl teven som vanligt men det är ganska mysig oxå att krypa upp i soffan på kvällskvisten å se på något bra program ;)...tanken var att jag skulle ta en mc-tur ikväll men Pelle har inte hunnit fixa batteriet än men det blir snart kan jag lova, en tur ska jag hinna med innan det är vinter :)...
Nej, nu får det vara bra för idag för nu ska jag krypa upp i soffan å läsa lite...

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0