Söndag...

Ja, då var den här helgen snart till ända då, men det har varit en mysig & bra helg tycker jag ;)...
I fredags blev det bara lite fredagsmys efter att jag skjutsat Isabelle & Frida till Angelica på "tjejkväll", det är så himla kul att dom hänger ihop & träffas så här, det är ett himla mysigt gäng & det känns tryggt när dom är tillsammans, hoppas det håller i sig många år framåt ;)...
Ja, Pelles & mitt fredagsmys då det blev ju soffan med idol & lite rödvin :P...

På lördag så var det ju min födelsedag då :))...men först var det dags för dop då, det var Maxmilian, Johanna & Marcus lilla son, som skulle döpas & det var så fint så & gott fika efteråt...
När det var klart for vi hem & började med middagen & hela familjen, oxå Emma & Erik förståss, som ju är en del av familjen nu, var hemma & det är så härligt tycker jag...blir alldeles varm i hjärtat när jag får rå om dom alla på en gång men men det är ju jag det ;)...Tack för en underbar födelsedag...I love you all<3...

Söndag idag...Pelle jobbar idag & har farit till Luleå så det tycker jag är lite trist men det händer ju inte så ofta så och Isabelle bestämde sig för att stanna hemma en dag till och hålla mig sällskap så de är ju mysigt så vi tog och bakade bullar och sen gick vi upp på Höglunda och kollade när André spelade innebandymatch men tyvärr så gick det inte så bra, förlust med 4-1 men som sagt så är det ju alltid roligt och kolla ändå...
Nu ska det bli middag för mig & Isabelle, wok blir det och sen provsmak på dom nybakta bullarna och till det så bli det film, Titanic som Isabelle var och hyrde förut så kvällen lär ju avslutas med en del tårar skulle jag tro :')...
Nu ska jag slå en pling till min kära sambo och höra om resan går bra, hadé gott alla mina vänner och alla andra som jag känner...

Kramar...

Kommentarer
Postat av: Anki B

Visst är det härligt när man får rå om ALLA

2009-10-04 @ 20:16:50
Postat av: Jeanette

Ja, verkligen...då bara njuter man :)

2009-10-05 @ 07:47:46
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0