091020...

Nu var det ett tag sen jag skrev något om vad som händer och sker och det kanske för att det inte har hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden...
Men det som har hänt då vad är det...sist jag skrev så hade vi just haft främmande av släkt som uppvaktat Pelles & min födelsedag men på onsdagen 7/10 var det Pelles födelsedag...En stor garttiskram från mig gubben ;)... som vi firade med lite Tacos & glass till middag:P...
Har jobbat några dagar dom två senaste veckorna men snart så kör det igång på allvar, i slutet på november så börjar jag när Maria sticker ut och reser, ska bli så jäkla kul att jobba att ha något att göra på dagarna :))...
Hoppas att även André kommer att ha tur nu när det gäller praktik el jobb, håller tummarna stenhårt för det väntade beskedet :D...
Till helgen så åker Isabelle med sin Isabelle till Stockholm, dom ska till Magnus (Isabelles P pappa) och hälsa på, det blir säkert jättroligt för dom skulle jag tro :))...
Som sagt så hade jag inte så mycket att bjuda på den här gången...

Hade gott alla vänner ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0