091117...

Fortfarande förkyld och jag har inte tid med det nu :S...har fortfarande grejor som jag & Maria måste gå igenom  på jobbet och tiden börjar rinna ut nu, på söndag sticker Maria och på måndag börjar jag och det är ju inte bara och slå Maria en signal för att få lite hjälp när hon sitter i Jamaica eller vart hon kan tänkas vara men men det går säkert bra :P...Det ska bli jäkligt kul att få börja jobba iallafall :))...
Idag kom Isabelle hem och det är så mysigt att ha dom hemma igen, Frida kommer imrgon för hon är på luciaträning ikväll, hon har ju blivit uttagen till luciakandidat i matfors i år så vi får hoppas att det går bra ;)...
Victor är här hos Isabelle nu så vi har just ätit och det är ganska kul för vi satt kvar tillsammans vid matbordet i över en halvtimme och surrade om allt möjligt, trevliga ungdommar man har här ;)...
Nu är det bara en stund kvar tills Pelle kommer hem, han har varit i Umeå idag och då bli han ganska sen hem, saknar han nu ;)...
Ja, har inte så mycket av intresse att skriva om när man bara legat hemma och varit sjuk...
Nu ska jag sätta mig och läsa en stund...
Vill att du kommer hem snart igen<3

En stor kram till alla nära & kära här i höstmörkret<3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0