091111...

Hej alla glada!!

Fortfarande förkyld men dock ingen feber som tur är för idag var jag och tog vaccinet för svininfluensan och den hade jag inte fått ta då isfl men nu är det gjort och det känns ok, fryser som tusan men det kan ju ha med förkylningen att göra...jaja, vi får väl se vad som händer...
I helgen var ju som sagt Kicki, Peter, Hampus & Tilda här och det var jättetrevligt & mysigt, blev en massa ätande och vindrickande då förståss :p...
På söndag var vi och uppvaktade Leif som fyllde 55 år i veckan så då blev det mera ätande i form av mammas goda hembakade gokakaor & tårta :P...
Efter det så for vi hem Isabelle & jag och med oss fick vi Victor, Isabelles pojkvän, tror jag ;)...en otroligt trevlig och snäll kille måste jag säga :)...ja, det blev ju bara vi då för Frida var kvar i Matfors och Pelle for och jobbade, en körning till Luleå :S, och André for till Emma men dom var med till Leif så jag fick ju träffa dom och det är ju alltid lika underbart och André du blev jättefin när du klippte dig ;)...
Nu ska jag gå och koka lite kaffe och krypa upp i soffan med en filt och se på 2½ män, en härlig början på kvällen...

Kram kram <3... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0