091105...

Blogga...ja, det var det som jag tyckte var så himla kul för jag älskar att skriva om saker å ingenting, som sagt så var det ett tag sen, vad har hänt sen sist då...Jo, det ska jag säga att det bästa av allt handlar ju förståss om mina underbara barn, eller tonåringar ska man väl säga;) till å börja med så fick André äntligen en arbetspraktikplats på Willys, jättekul & ett stort Grattis!! Nu börjar det röra på sig, nästa är att hålla tummarna för ett jobb då men det kommer det är jag alldeles säker på :)) för Isabelle har oxå lyckan varit framme, hon har nämligen fått TRE MVG på tre prov på rad så ni kan väl gissa om hon är lycklig så ett stort Grattis!! Så det är väl inte så svårt att gissa att man är en väldigt stolt mamma nu :D men det kan jag oxå säga att stolt över mina underbara barn det är jag ändå, Tack för att ni finns <3...
Har just sett på Lyxfällan och där känner jag mig oxå stolt att känna denna härliga kille som gjort ett jättebra jobb, Lycka till i framtiden!!
Nu måste jag ta & göra kväll för imorgon ska jag till Härnösand & jobba & då vill man vara pigg trots att jag är lite småförkyld nu men jag hoppas det inte blir värre för på måndag blir det dags för vaccinering och sen ska vi ju ha främmande i helgen, Kicki, Peter, Hampus & Tilda kommer och det ska bli jättekul för nu var det verkligen länge sedan så...

Gonatt alla mina kära <3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0