Vårkänslor...

Tänk att det är lika underbar känsla varje år när man känner den där första riktiga vårkänslan i kroppen, när solen skiner redan kl. sex på morgonen, luften är frisk och sval och det börjar bli bart och torrt på vägarna och det känns härligt i hela kroppen...ja, då är våren här ;)...
Ja, det har ju gått från vnter till vår sen jag skrev sist :D...men det är så nu för tiden...
Som sagt så är jag fortfarande kvar på körskolan och arbetstränar och det är så himla roligt, jag trivs som bara den även om det är drygt att sitta och åka mellan stan och Härnösand men nu till veckan så ska jag bara vara i H-sand tisdag och onsdag sen ska jag vara i stan med Maria resten av perioden som jag har kvar, ja det är ju drygt en månad kvar så än får dom dras med mig lite till...efter det så får vi se vad som händer men att jag får någon form av extra jobb där och vid semster verka det som ialf, så det är ju alltid en början...
Vad har hänt för övrigt då, ingenting känns det som, man jobbar, äter, ser på tv och sover...mycket händelserikt, eller hur :D...men nästa fredag, ja håll i er nu, men då ska jag gå ut med körskolan på krogen och det hör ju inte till vanligheten när det gäller mig men det ska bli jätte kul... 
Var ut på "Berga" en sväng idag, vi var och hämtade cykeln för nu ska Pelle börja cykla på jobbet, bra va!!...
Man börjar ju längta ut dit nu men det är ju bara en och en halv månad kvar innan det är dags och det går ju fort...
Imorgon ska jag gå och kolla på fotboll, André spela värmecup på västhagen här under veckan så det ska bli kul är fotbollssugen nu :P...dom har vunnit två av två matcher så jag hoppas att dom vinner nu när jag ska iväg och kolla på oxå...
Isabelle och några ur tjejgänget skulle iväg och käka och bowla imorgon, kul att dom hittar på lite saker så där tillsammans, dom verkar vara ett mysigt gäng som har kul ihop...
Nu ska jag ta och greja lite och sen blir det bara en skön myskväll i soffa med lite vin och let´s dance...

Ta hand om varandra och njut av våren, Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0