Uppe med tuppen...

Idag är jag ledig och trots det så är jag uppe tidigt, men jag ville ta chansen och sitta och fika med tjejerna för en gång skull för det hinner jag nästan aldrig nu för tiden nu när man jobbar och sen så ska dom nästan inte vara hemma nått i helgen heller så vill jag träffa dom så är det bara gilla läget :P. Efter skolan idag ska dom iväg till Sidsjön och åka bräda och slalom med dom övriga i "tjejligan" och sen ska Isabelle till Isabell och där ska dom kocka lite mat och hon sover kvar där och imorrn är det Angelica som gäller och Frida ska till sin mammma för hon ska iväg på en hundutställning imorrn, men det är ju så med tonåringar...man vet att dom finns men man ser dom aldrig ;)...
Ja, själv ska jag ta lite mer kaffe och sätta mig och läsa tidningen och bara ta det lungt en stund för sen ska jag ta en tripp ner på stan och kolla efter ett par snygga strumbyxor till ikväll och sen kommer Kicki och vi ska fixa oss lite och dricka lite vin innan vi ska ner på O´Lereys och träffa dom övriga festglada människorna och jag hoppas verkligen att det blir en rolig kväll men jag kan inte tänka mig något annat för det är ett glatt gäng det här :D...

Ha en skön helg.. kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0