Söndagkväll...

Söndagkväll och allt vad det innebär, tv, tv och tv...men jag har faktiskt gjort lite andra saker oxå, tvättat, dammsugat å pulat på lite så helt på latsidan har jag inte varit :P...
Pelle är i Luleå, han for vid två och kommer hem igen imorgonkväll och barnen är hos sina andra föräldrar så jag är helt själv och det är på ett sätt lite skönt men efter ett tag blir jag så himla rastlös för det är så tomt och tyst här hemma, så då blir ju sällskapet tv:en varvat med datorn och musik...
Imorgon är det "jobb" igen, ska vara i stan med Maria då och sen blir det H-sand i två dagar och sen stan igen, ska bli skönt och vara här nere i stan nu trots att jag trivs kanon bra i H-sand men det blir skönt att slippa resorna för det blir så himla långa dagar. Tänk att jag varit där i sju veckor redan, helt otrolig vad tiden går fort...
Nu är det dags för Beck igen, men på återseende...

Kram Kram ;)...


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller totally med! :P

kramkram

2009-03-24 @ 22:23:08
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0