6 Mars 2009...

Nu har vi kommit en bit in på det här året då och det börjar redan nalkas vår, härligt...
Ja, det är ju ett bra tag sen jag hade ork och tid att skriva nått, för nu när jag börjat att arbetstränat så är jag helt slut när jag kommer hem det blir bara äta lite och sen har det blivit soffan en stund och sen sova och då har klockan inte varit mer än tio och det är inte vanligt när det gäller mig som inte brukar sova förrän tidigast vid tolv-tiden...men idag har jag varit ledig och jag kan ju säga det, vad man uppskattar att få vara ledig en vardag nu när man "jobbar" mot förut när jag bara var hemma och alla dagarna var en pina innan familjen kom hem...men idag har jag njutit av att vara ledig trots att jag vaknade före åtta, så typiskt...men då klev jag upp, bryggde kaffe och sen la jag mig i sängen igen och läste tidningen och drack nybryggt kaffe, härligt!!!  
Ja, sen har man ju ändå plikter, man kan ju inte lata sig hela dagen så då tog jag och städade av lite och det var behövligt kan jag lova men nu doftar det ajax här och dammtussarna är ett minne blott :D...
Efter det så har jag nog bara varit lat igen men det anser jag att jag får vara nu ;)...Pelle kom hem vi softade lite, åt mat oxå sitter jag här nu då och Pelle tar en sk "power naps" så han orkar vara vaken med mig sen ikväll...vi får väl se hur det går men det skulle ju vara trevligt...
Mina kära ungar är inte här nu, André är hos Emma och dom skulle på Dragons ikväll och Isabelle är hos pappa men skulle nog sova hos mormor inatt, hon var lite sugen och träffa Emelie & Evelina och självklart mormor oxå...men jag saknar dom så mycket när dom inte är här hos mig...Jag älskar er av hela mitt hjärta <3...
Nu har jag inget mer att bjuda på för den här gången men återkommer snart igen...

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0