Grattis André...

Grattis Grattis!!..André klarade uppkörnigen idag :D...Gissa om jag är stolt,???...Ja det är jag så klart...alla körningar som han gjort mellan Matfors och Johannedal har verkligen givit resultat :P...nu är det bara provet kvar...men det sitter är jag helt säker på ;)..så sen kan du skjutsa mamma på IKEA :P...eller hur :D...skulle inte tro det...Emma å träningar är nog det som gäller :P...Ja, men jag är jätte glad  ialf...Ett stort Grattis min son!!...
Har varit på möte idag med arbf och jag berättde då att jag väntade på svar från två ställen ang arbetsträning så vi får väl se till veckan hur det går...men jag har stor förhoppningar :P...man måste ju tro på sig själv eller hur ;)...
Just nu så ligger Pelle å snarkar här brevid å Isabelle och Angelica sjunger singstar för fullt om dom inte ser på Twilight igen å igen å igen ;)...jag tror jag måste gå in å göra dom sällskap :P..om jag får...jag älskar ju att sjunga men förlorar hellar tiden men vad gör det om man tycker att det är kul ;)...å får jag inte vara med så får jag väl gå å lägga mig då å lyssna på Pelle...på hans sång :D...

Go´natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0