Ett stort GRATTIS till dig André :)...

André har klarat sitt körkort idag och gissa om jag är stolt :D...ja, mycket kan jag ju bara säga...så som sagt...Ett stort GRATTIS till körkortet min son ;)...
Nu sitter man ju bara och hoppas att han ska köra lungt och inte ställa till med nått...men nu ska jag ta det lungt och lita på att han är så förståndig som jag tror, eller vet att han är ;)
Ja, fredag kväll och Lat´s Dance är det som gäller nu då, men det känns rätt så okej faktiskt..har varit med Pelle i Kramfors idag så det blev en sväng på Dollar Store och sen blev det en sväng till Birsta när vi kom hem och en sväng på stan oxå...ja, det är hetsigt att bo i stan :D...
Imorrn ska vi ner på stan igen och se på invigningen av SM med Linda, Henke, Sussan och Tomas och sen ska vi på Ólearys och kolla på hockey...kul :)...
Nu ska jag kolla in sista dansparet sen ska vi kolla på nån film som vi hyrt...nu när pelle har vaknat igen ;)...

Trevlig helg & kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0