26 januari...

Då var helgen slut då och en ny vecka har börjat...Helgen har varit jättebra...På fredag var jag & Pelle bara hemma och myste och såg på film, sen på lördag var vi som jag sagt ner på stan med Sussan, Tomas, Linda, Henke, Jonas & Sandra och kollade in SM invigningen med skoterhoppning och en massa annat jippon...träffade Emma där oxå, för hon var och jobbade med skolan på invigningen, hon var utklädd till en varg och hon var så fin ;)...
Sen var det dags att gå vidare till Òlearys, där vi såg på hockey ,Timrå - Färgestad och Timrå förlorade till Pelles glädje, och vi åt god mat och drack en massa öl...jag åt sweat chilli pastan och den var helt underbart god...ja, efter det så ville vi ju inte sluta kvällen,klockan var ju bara vid sju så då gick vi hem till oss, där blev det lite drinkar och en massa Singstar, alla var med och sjöng...ja, till och med Pelle som hittills har tvär vägrat :D...klockan blev väl runt tre innan vi gav upp och det kändes ju på söndagen, trött trött trött, det säger allt...man är nog för gammal för att hålla igång så där...nej nej, jag bara skojar, man blir aldrig för gammal för att ha roligt, eller hur ;)...
Måndag idag och jag har inte gjort nått speciellt, var och hämtade Pelle på jobbet vid två och for på Ica Maxi och handlade, och nu sitter jag här och Pelle ligger i soffan och kollar på tv:en, så en ganska vanlig vardags kväll...
Jag tror jag ska sätt mig och läsa en stund, håller på med en bok som heter Vattenmelonen och den är otroligt bra...ska nog sätta på lite kaffe först och sen blir det att krypa upp i fotöljen med boken...

Hadé gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0