12 Januari...

Första dagen sen vi flyttat in som jag är alldeles själv här hemma...Pelle jobbar och kidsen är i skolan, det är lite konstigt för det har varit så mycket liv och rörelse här den senate tiden, men det är ganska skönt oxå och vara lite för sig själv en stund ;)...
Var på möte i torsdags med f-kassan och arbetsförmedlingen så nu ska det väl hända lite saker här, ska börja kolla runt om en plats för arbetsträning, har fått lite förslag från arbf men jag tänkte kolla om jag hitta nått mer som jag kan välja mellan för jag vill ju hitta nått ställe som verkar roligt att jobba på, nu när jag har chansen att få välja lite...så max två veckor kvar att vara hemma ungefär sen ska jag ut i arbetslivet igen...Härligt!!
Helgen har varit lugn, i fedags var André och Emma hemma...mysigt! och vi såg på Lats Dance med dom och det var ju rätt så ok, ganska roliga som är med och dansar...På lördag var vi hos svärfar Arne som fyllde 70 år så det blev smörgåstårta, tårta och kaffe, det var trevligt :)...Söndagsmorgon var jag och hämtade André och for till Nordichallen och tillbringade förmiddagen där för att se på André när han spelade fotboll i Metso cupen, tyvärr så gick det inte så bra, tre förluster och en vinst men men det var kul att se han spela...
Imorgon kommer tjejerna hem igen, roligt..saknar dom ;)...André vet jag inte riktigt, han kommer lite då och då så det blir alltid en överaskning :D..
Nu ska jag sätta mig och läsa lite medans det fortfarande är tyst och lugnt här hemma :P...

Kram Kram på er alla...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla min blogg.... =)

2009-01-15 @ 22:50:56
URL: http://lindizh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0