091227...

Julen har varit jätteskön...mysigt som bara den på julafton, fick jättefina julklappar av barnen, dom skämmer bort oss ;)...tror även dom blev nöjda...Tack för att ni finns våra älskade barn<3<3<3... slött som bara den på juldagen å annadagen oxå...idag blev det en sväng till Birsta å sen hyrde vi film å ja, mer än så blir det inte idag, aktiva vi är va?
Nu vill jag även här säga ett stort GRATTIS till min kära mor som har vunnit en resa till Oman i Saud Arabien för 20 000 kr, hon är helt otrolig min mor...köpte bingolotter, två stycken som dom satt med på uppersittarkväll, men som hon är så hade hon ju annat att stöka med så spela klart hade hon inte tid med så på julaftonsnatten sen vi åkt hem å innan hon skulle gå å lägga sig så kom hon ihåg att hon skulle nog kolla hur det hade gått å tro på f-n att hon har vunnit...ja, lite avis blir man ju men jag är ju skälvklart jätteglad för hennes skull ;))...tycker ju förståss att hon skulle behöva åka på en skön semester med sin äldsta dotter då, eller vad tycker ni ;))...
Snart är det slut på det här året oxå, ett relativt bra år tycker jag att det har varit...men det kan ju alltid bli bättre, men det återstår att se vad 2010 har att erbjuda ;))...

En stor kram till min älskade familj, jag älskar er av hela mitt hjärta<3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0