091223...

Imorgon är det ju julafton som vi kommer att fira hos lilla mor<3...just nu så är det bakning, städning å insslagning av julklappar som gäller å sist men inte minst så ska julskinkan fixas :P...hoppas barnen blir nöjd med sina julklappar men det tror jag nog för det brukar dom bli...tror jag :P...
Men det har inte varit nån stress idag ändå, när vi kom hem å hade ätit så blev det en massa godisätning å singstar med Isabelle & Frida å en massa skratt när dom satte igån med sina dansmooves...tvätta, mjölka studsa boll å allt vad det nu var jag trodde jag skulle svimma av skratt när dom körde igång :D...
Nä, nu kallar dom sista plikterna å ett glas vin förståss :P...
Om jag nu inte hinner med nått bloggande omorrn så vill jag nu...

Önska Er En Stor Kram & En Riktigt GOD JUL <3<3<3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0