091221...

Är det någon som upptäckt att det faktiskt är julafton om tre dagar...hur kunde det hända vart tog tiden vägen??
Härligt att det kommit snö ialf så att man får lite julkänsla men sen att allt skulle komma på en & samma gång var väl lite väl häftigt :))...
Har ju faktiskt hunnit med lite julklappar i helgen & fixat & trixat lite med tjejerna här hemma ;)...
Jobbet...ja, kaos har det varit den sista veckan men nu får ni inte tro att det är jag som skapat detta kaos för att jag nyss börjat å att jag gjort en massa tok, för så är det inte :D...Det har varit renovering, nyinköpta möbler som har skruvats ihop & byte av datorer & där det sistnämnda har skapat den största kaosen, ovanligt va...att datorer skapar kaos :P...
Sitter just nu å väntar på min kära sambo som fortfarande är ute i snöyran å hjälper nån stackars sate som sitter fast med sin lastbil...en del borde inte ha körkort när man inte ens kan hålla sig på vägarna :P...skoja bara, det är inte lätt där ute idag...
Calle Kristiansson, vilken kille...om jag skulle vinna mycket pengar så skulle jag köpa honom oxå så skulle han få stå här i ett hörn å sjunga för mig hela dagarna, det ni ;))...
Nä, nu får det räcka för den härr gången...

Puss & kram i snöyran ;))...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0