091211...

Då har ytterligare en vecka gått igen, fasiken var det går fort, fattar ingenting...måste vara för att jag jobbar nu, dagarna är fyllda av aktiviteter...men jag trivs så bra så :))...det är bara det att julen oxå kommer med stormsteg och jag har bara två julklappar klara :S...men men jag vet att jag hinner bli klar i tid för det blir jag alltid, trots allt :P...
Sitter just nu med ett glas rödvin som Pelle bjudit mig på och chattar med Tilda, himla mysig & rolig tjej <3...kollar facebook, lyssnar på musik & bloggar...ja, det ligger på nu, attans mycket och göra å jag måste ju bli klar innan idol börjar och där jag verkligen hoppas att Calle vinner, härlig kille som utvecklats mycket....
Saknar ungarna så mycket, var så härligt att ha dom hemma alla i förra veckan <3<3<3...
Nä nu måste jag kolla vidare lite här å där...

Ha det fredagsmysigt alla nära & kära, Kramar <3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0