091207...

Nu var det verkligen länge sedan jag tog mig tid att sätt mig här och skriva några rader...
Jag har ju som sagt börjat att jobba nu då och det är verkligen roligt, trivs som fisken i vattnet för det är så "goa" personer som jag jobbar med :))
Tänk, nästan hela förra veckan var André hemma och det var så härligt att få rå om han ett tag nu för det har jag verkligen saknat <3...det är så mysigt när alla är hemma och jag får ha hela min härliga familj omkring mig ;)
I lördags var vi på julbord med Pelles jobb, Stadshuset blev det detta år och maten var jättegod men tyvärr var det lite halvtråkigt där så vi drog vidare till Memento och där var det väldans roligt måste jag säga, men det är ju alltid roligt att gå ut nån gång ibland så där men nu är jag nöjd på just den biten för ett tag, jag är nog mer den här som hellre gå en lite pubrunda och lyssnar på nån skön trubadur än att gå på krogen men som sagt nån gång så :D...
Igår var man ju rätt så seg då och slöade mest hela dagen men på kvällen piggnade jag på mig och bakade pepparkakor med tjejerna för jag hade ju lovat dom det, men det var mysigt och sen fick man ju lite julstämmning trots allt av den ljuva lukten från nybakta pepparkakor...och ikväll har Isabella & jag bakat bullar så nu luktar det härligt gott av det...ja, jag vet inte riktigt vad som har hänt mig men jag tycks har fått en jäkla energi sen jag började jobba, konstigt men härligt :D...
Men nu blev jag trött, nu tog all energi slut :P...så nu blir det en varm dusch och en skön säng...

Gonatt & kram till er alla där ute <3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0