Nu börjar det hända saker...

Nu börjar man inse att det är verklighet, att vi faktiskt ska flytta...visst har man gått och plockat här och där men jag har inte tagit tag i det på riktigt men igår kväll då blev det fart på mig och Pelle :)...ner med hyllor och ljus å sånt från väggarna och alla lösa grejor runt om i lägenheten är nu nerpackade...skönt att jag äntligen kommit igång men som sagt det är bättre när man kan köra på bara, så idag är det bara att fortsätta för om en vecka ska allt vara klart för jag tänker inte stå på julafton och packa ialf, där går gränsen...lite jul vill ju jag oxå ha ;)...Än har det inte hänt så mycket, har nämligen haft en sån där natt igen när jag inte kan sova, jag somnade väl åter igen vid tre-tiden så det har varit segt den här förmiddagen. Pelle for en sväng till "fjälls" med svärfar Arne skulle skottas och kollas lite...
Helgen då...jag har inte så många komentarer om den...den har varit "relativt" lugn...
Nej, här kan jag inte sitta hela dan...åter till packningen nu...

Bye bye ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0